donderdag 23 april 2009

Kerstprincess.

Goedemorgen,
Deze week al lekker vroeg weekend, heerlijk. Lekker rustig aandoen en genieten van het mooie weer. De afgelopen dagen weer heerlijk gescrapt. Ik heb ook wat kaarten gemaakt voor de dames van het forum van de verjaardagslijst. Deze kan ik dan ook nog niet plaatsen, maar dat word gedaan zodra ze jarig zijn.


Verder ben ik er eindelijk aan toe gekomen om wat foto's van de kerst te scrappen. Wat gewone foto's betreft loop ik meestal wel een seizoen achter qua scrappen. Heb het meestal te druk met andere dingen scrappen die dan echt voor een bepaalde datum klaar moeten zijn.

Mijn nichtje had voor kerst een prinsessenspel gekregen. Uiteraard moesten we allemaal een keer met het spelletje meedoen. Ook de mannen kwamen er niet onderuit en moesten de kroon op. Vandaar dat ik ook voor deze titel gekozen heb.

Gebruikte materialen; Dessign: My Minds Eye - Dear Santa-, cardstock: groen, rood. Silhouette: Titel Princess. Cuttlebug: alfabet Trekpleister, snowflakes emboss. Rubber. lint. Stabilo pennen. Coluzzle: Cirkel. Ikea: cadeaulabels.

Fijne dag nog iedereen en bedankt voor het kijken.


2 opmerkingen:

Renate zei

Hoi Alexandra,

Wat een mooie creaties maak je allemaal. Ik heb mijn diamantjes gewoon uit de losse hand opgeplakt.

Groetjes,
Renate

Anoniem zei

hoi Alexandra
wat een mooie famielie
groetjes Riet