zaterdag 11 april 2009

Pasen

De afgelopen dagen druk bezig geweest met wat paaskaartjes te maken. Bij de eerste kaart heb ik flink wat afgevloekt, want ik wilde graag gebruik maken van de naaimachine. Ik vind dat bij anderen altijd zo'n mooi effect hebben. Dus mijn moeder opgebeld met de vraag of ik haar naaimachine mocht gebruiken. Enthousiast ging ik aan de slag. Maar een fatsoenlijke streep of zigzag kreeg ik er niet uit. Dan maar zo dacht ik. De volgende dag moeders gebeld voor wat uitleg. Ze snapte er ook niets van, na van alles geprobeerd te hebben bleek dat ik het spoeltje niet goed in de naaimachine had gedaan. Dank je wel voor je hulp ma. Hopelijk gaat het de volgende keer beter.

Gebruikte materialen; Papier: Chatterbox- Dark Butter Solid, designpapier Action. Bloemen: Prima Flowers. Stempel: Magnolia + Koh-I-Noor Hardtmuth Gioconda potloden, geurloze terpetine, doezelaar, Vlinder- Kruidvat. Inkt: ColorBox Amber. Rubber met Stansje: Trekpleister. Naaimachine.

Gebruikte materialen: Paper: zie kaart hierboven. Stempel: Kruidvat, Magnolia + potloden. Pons: Fiskars Upper Crest. Karton. Verf. Stickers: Paasstickers van C1000 vorig jaar. Brads

Uit het dessignpapier nog een keer de bloem uitgeknipt en op dezelfde bloem weer terug geplakt.

We zijn voor eerste paasdag uitgenodigd bij een Oom en Tante van Frenck. Voor hun heb ik deze paasdoosje gemaakt en gevuld met paaseitjes.


Gebruikte materialen; Papier: zie kaarten hierboven, Silhouette voor het doosje zelf, creme cardstock. Veertjes. Paasstickers C1000. Bloemen: Prima Flowers. Pons: Bloemen Action, Vlinder. Strasssteentjes: Hero Arts. Stempels: Kruidvat, Magnolia + Potloden, Vogel. Rubber. Bloemenlint 99cent winkel. Naaimachine







1 opmerking:

Anoniem zei

geod gedaan heel leuk
groetjes Riet