zaterdag 23 mei 2009

Bierviltjes

Een tijdje terug zag ik in een scrapblad dat ze iets heel leuks hadden gemaakt van ronde bierviltjes en dat bracht me op het idee om van bierviltjes een miniboekje te maken. Je hebt nl. verschillende vormen bierviltjes. Op het werk hadden we een leuke vorm bierviltjes, dus gauw een paar meegenomen. En onlangs zat ik met een moeder van een vriendin te praten over het scrappen en die vertelde dat ze thuis ook nog wel een paar verschillende vormen van bierviltjes had liggen en die mocht ik wel van haar hebben.
Als dank heb ik voor haar dit miniboekje gemaakt.





Gebruikte materialen; Bierviltjes. Papier: papierblokken Action.Stempels: Magnolia + potloden, vogel +tekst Life is sweet. Kader, Theekan + cupcake. Inkt: colorbox zwart, bruin, VersaMagic Pink Petunia. Cuttlebug: Stant vogel v.d Trekpleister, bloem Daisy van Bosskut. Stabilopennen. Knoopjes. Bloem. Stickers. Bloemenlint, papierlint Xenos. Strassteentjes.Lint. Boekbindring

3 opmerkingen:

Dora zei

Die is leuk geworden, en staat ook hier op de planning, maar zoveel willen doen en dan te weinig tijd hebben. Erg leuk om een boekje te maken voor haar, en hij is super goed gelukt!
Groetjes Dora

Renate zei

Wat een leuk boekje is dat zeg. Je hebt heel erg mooi papier gebruikt.

Groetjes,
Renate

Anoniem zei

Leuk miniboekje geworden.
Groetjes Anita