zaterdag 6 juni 2009

Verjaardagskaart Forum 14

Afgelopen vrijdag was er weer iemand van het forum jarig en voor haar heb ik dit kaartje gemaakt. Gebruikte materialen: Papier; Corecolor grijs, zwart cardstock. Dessign; My Minds Eye- Bohemia-, Pattern Paper - Ambrosie-, Scrapbook Walls - Tangerine Gingham-. Inkt; bruin. Stempel; Making Memories. Pons; Upper Crest van Fiskars, hoekpons. Silhouette; bloemen. Cuttlebug; embossingfolder Happy Birthday. Letterstickers V&D. Embelishments; oranje knoopje, grijs bloem.

Ondertussen heb ik nog meer gescrapt, maar dat kan ik nog niet laten zien, is nl voor mijn vader voor vaderdag en hij kijkt ook weleens op het blog.
Van de verjaardagcentjes heb ik al het een en ander aan scrapspullen gekocht, moet er alleen nog een foto van maken. De batterij van het fototoestel was leeg. Dus die foto's houden jullie nog even tegoed.
Alvast een fijn weekend iedereen.

2 opmerkingen:

Dora zei

Leuk kaart geworden Alexandra, die embossingmal is toch van de Cuttlebug, vind die erg leuk.
Wat leuk dat je vader op je blog kijkt, mijn vader kijkt er niet op hoor, die moet ik naar de computer meesleuren HAHA!
Fijn weekend!
groetjes Dora

Renate zei

Je hebt een hele leuke kaart gemaakt. Wat blijft de cuttlebug toch een heerlijk apparaat.

Groetjes,
Renate