zondag 5 juli 2009

Geen Foto's

Dit weekend is het veel te warm om te scrappen, dus eigenlijk heb ik niets om te laten zien. Afgelopen week wel wat gescrapt, twee kaarten voor de jarigen van het forum, maar die zijn pas 8 juli jarig. Daarna zal ik de foto's ervan op het blog zetten. Ook bezig geweest voor mijn mannetje want die is 14 juli jarig. Dus dat duurt nog even voordat ik deze op het blog kan zetten.
Natuurlijk ben ik wel met scrappen bezig geweest. De CardsOnly viel afgelopen donderdag in de bus. Dus lekker in het zonnetje zitten lezen. Heb weer wat inspiratie opgedaan.

Groetjes Alexandra

1 opmerking:

Dora zei

Geniet nog even van het mooie weer, hier betrekt het helemaal, en dan kan je straks weer lekker aan de scrap, we hebben allemaal wel eens van die momenten toch?!

groetjes Dora