zondag 13 september 2009

Kraamcadeau1

Binnenkort gaan we bij een oud-collega op kraamvisite. Nu had ik ooit in een blad (weet niet meer welke) een eierdoos versierd gezien met babysokjes erin. Vond ik wel leuk zo als geintje erbij. Nu had ik toevallig een roze eierdoos, dus ik hoopte dat het een meisje zou worden (scheelt weer een hoop verfwerk, haha). Dit keer had ik geluk, want ze is inderdaad van een gezonde meid bevallen. Hier alvast het eerste cadeautje, voor de andere moet ik haar nog even toestemming vragen want daar staan foto's van haar dochtertje op en anders bewerk ik de foto's eerst voor ik ze op het blog zet.


Gebruikte materialen:
Eierdoos (Lidl). Lint. Foil Glitter Flock -Memory Keepers-. Rubber. Cuttlebug; Alfabet -Trekpleister-, vlinder. Splitpen -Xenos-. Veiligheidsspeldje. 3D paint. Papier; paarste cardstock, Marianne design, vellum.

5 opmerkingen:

Lenet zei

leuk!! Ik blijf het hele leuke kadootjes vinden die eierdoosjes.

Dora zei

Echt super, van een eierdoos, ja ik heb dat weleens gezien, maar vergeten, wat een gaaf kraamcadeau!

Nicky zei

goh leuk zeg, leuk idee!!

Floortje zei

Mooi geworden Alexandra! Ik maak ze ook vaak als kraamkado, doet het altijd goed!
Groetjes, Floortje

Unknown zei

Wat ontzettend leuk dat je dit voor je collega gemaakt hebt.