woensdag 23 september 2009

Kraamkado's Tessa

Afgelopen maandag zijn we dan eindelijk op kraamvisite bij de collega geweest en nu kan ik alles op het blog zetten. Ze was er heel blij mee. Altijd leuk om zo'n reactie te krijgen. Voor haar eerste kindje had ik een canvas gescrapt en die hangt nog steeds bij haar dochter op de kamer. Dat vind ik zo lief.
Ben nu alleen vergeten een detailfoto van het geboorte kaartje te downloaden, doe ik wel even in een ander berichtje.







Gebruikte materialen: Theedoos -Xenos-. Paarse verf. Papier; roze cardstock, Dessign; K&Company. Bloemen. Speld. Kraaltjes. Strassteentjes. 3D paint. Letterstickers. Splitpennen. Pons; Martha Stewart - Doily Lace-, McGill - Pine-, voetjes. Cuttlubug; D'vine Swirl, vlinder. Inkt; Colorbox -Lilac-. Lint Bedeltje. Rubon -Kruidvat-Knoopjes





5 opmerkingen:

Lenet zei

o die doos is mooi geworden zeg

Nicky zei

prachtig zeg, dat zal ze zeker erg gewaardeerd hebben!!

Dora zei

Schitterend, mijn mond staat een beetje open hoor, echt prachtig werk!

Frida zei

Mooi gedaan hoor !!
Bijna zonde om weg te geven.

Unknown zei

Wow dat is echt prachtig zeg!