zondag 20 september 2009

Tasje

Ik had voor een collega wat stempelafdrukjes gemaakt, achteraf was het toch wel een aardige stapel. Vond het saai om die afdrukjes zo te geven, dus bedacht ik me ik geef ze in een doosje die ik dan bescrapt. Maar van alle doosjes die ik nog had, paste de afdrukjes niet in. Nu heb ik ooit van de AlbertHeyn een receptenmapje meegenomen en die bescrapt voor iemand. Daar paste de kaarten alleen net niet in. Dus even verder rommelen in mijn kast, kwam ik een tas tegen van 7Gypsies. De tas overgetekend op een stuk stevig karton en voila hier het eindresultaat.
De foto's zijn alleen een beetje wazig, kan alleen geen nieuwe maken wat de tas is al gegeven.




Gebruikte materialen: Stevig karton. Mal tas 7Gypsies. Papierpakket -K.ology Verbena- van K&Company. Lint -Action-. Stickerband -Xenos-. Rondjes klittenband. Pons; Martha Stewart - Doily Lace-. Cuttlebug; Shapeabilities -Floral Accent-.

5 opmerkingen:

Andrea zei

Wat een lief tasje is het geworden erg leuk.

Groetjes Andrea

Floortje zei

Zo worden een paart stempelafdrukjes een heus kado! Superleuk gemaakt Alexandra.
Groetjes, Floortje

Dora zei

Nou ik zou dan ook wel stempelafdrukjes willen wat een super geschenk!

Nicky zei

nou dat heb je keigoed gedaan, super om ze zo te geven!

Frida zei

Wat gaaf zeg, ik vind hem helemaal leuk !!