zaterdag 5 september 2009

Verjaardagskado Oma

Binnenkort is de oma van Frenck jarig. Als je bij haar komt liggen er op tafel altijd een stapel kranten, tijdschriften en post op tafel. Het leek ons dan ook wel handig als ze iets zou hebben waar ze al die tijdschriften in kwijt kan. Eerst wilde ik een tijdschriftenbak bescrappen, maar zat met het probleem dat ik aan de buitenkant dan haar communicatie schriftje kwijt wilde. Maar ik wist niet goed hoe. Een bakje, een klem, maar hoe bevestig je dit dan weer op de tijdschriftenbak. Dus uiteindelijk kozen we voor deze houten doos van de Ikea. Daar kan ze alles vast wel in kwijt.


De voorkant.
Hier wilde ik van 3D paint een swirl maken, maar helaas is die niet geworden zoals ik wilde en tja weghalen gaat zo moeilijk he.

De linkerzijkant.

Ik had eerst met behulp van mijn Lief (hij heeft het papier van de voorkant en zijkanten op maat gesneden voor mij, ben daar niet zo goed in, dus dankje wel schatje) alle papieren op maat gemaakt. En alles eerst netjes weggelegd zoals ik het wilde voordat ik alles ging bevestigen. Maar nu komt blunder 2, ik had de zijkant net andersom liggen dan dat hij op de doos moest. De swirl zit dus eigenlijk op zijn kop. Voordeel van swirls het kan alle kanten op, haha.

De achterkant.

De rechterzijkant.

Gebruikte materialen: Doos -Ikea-. Papier: Cosmo Cricket, geel cardstock, gele Core'dinating Color Core. Sheet. Vellum. Bloemen. Vogel. Grungeboard (ovaal, pijl,Haakje) Vogeltje. Stempel; fotokader. Cuttlebug; ThreeLabels, embossingfolder -Script- Quickuts - Chicken noodle- Trekpleister alfabet. Rubber. Splitpennen. Inkt; Distress Inks-vintage photo-. Computer. Ponsen; Martha Stewart; -Doily Lace-, Scallop Dot-. McGill -Pine-. Hotfix. 3D paint. Gebakonderlegger. Knoopje -Xenos-.



5 opmerkingen:

Lenet zei

Mooi geworden !Zal ze wel bij mee zijn.

Dora zei

Alexandra dit is super, het idee, en hoe je het gemaakt hebt super grote complimenten!

Susan zei

Wat een leuk kado zo voor haar. Daar zal ze wel heel blij mee zijn!

Nicky zei

vind het echt heel mooi geworden, wat zal ze daar blij mee zijn zeg!

Frida zei

Mooi geworden zeg !!
Wat een leuk idee :)