zondag 27 december 2009

Verjaardags doosje Jeanne

Vorig jaar had ik voor de man van mijn schoonmoeder een doosje gemaakt voor zijn verjaardag, dat vond zij zo geweldig dat ik haar beloofd had dat als zij jarig is ook een doosje zou krijgen, dus bij deze.
We waren ook heel schandalig haar verjaardag een beetje vergeten ( ja ik schaam me heel diep) en we hadden haar kado dan ook niet in huis, dus heb ik nog een w.c rol gescrapt met een label voor een tegoedbon.
En je wilt het niet geloven, maar toen we gisteren naar haar toe reden waren we al bijna bij Roosendaal toen we erachter kwamen dat we dit cadeautje waren vergeten, dus weer terug. Het wilde dit jaar gewoon niet lukken!





Gebruikte materialen: Sieradendoosje/ Gesso/ Verf; parelmoer/Papier; Creamotion -Floral 1-, roze en witte cardstock, muziekpapier/roze parelsteentjes/bloem/Stansen: Crealies -Creative Flowers nr 5-, Cuttlebug -Butterflies-, Nestabilities -Labels 4-/Taartonderlegger/Roze inkt/Bloemenkraaltjes/Bedel/Touw/Letterkraaltjes/Grungeboard; doodle, sleutel -Tim Holtz-/Glitter embossingpoeder/stempel Uil/Stickerlint -Xenos-/Kraaltjes lint/Pons; McGill -Pine-.


5 opmerkingen:

Lenet zei

hij is heel mooi geworden!! prachtig.

Unknown zei

Ohhh wat erg he als je zoiets vergeet. Zou ik ook ontzettend van balen. Waarschijnlijk zit je met je gedachten eigenlijk ergens anders?
Ik vind het wel heel erg mooi geworden en ik denk dat ze er super blij mee was.

Ingrid zei

Hihi....ik moet er wel een beetje om lachen. Het ziet er heel mooi uit en ze was er vast blij mee.

Dora zei

Ja je verhaal is om te lachen, hoewel jij dat vast anders beleefd hebt, je cadeautjes zijn wel erg mooi hoor, het doosje en ook de tag!

nora zei

wat een moi doosje heb je gemaakt!Groetjes Nora