woensdag 13 januari 2010

Aankomst kaart Ying

Afgelopen december mocht er een stel uit onze groep hun dochter gaan halen in China. Voor hun heb ik deze kaart gemaakt. Ik heb gebruik gemaakt van sketch 39 van Create4fun. Ik kan alleen het plaatje van de sketch niet meer terug vinden op de p.c.


Gebruikte materialen: Papier; wit cardstock, Sandylion -Paisly Pink-, -Floral Crocget Pink-, ?/Embossingfolder , Roses, nestabilities: Label4, Scalloped cirkels/Pons; Martha stewart -Doily lace-/Stempels; Hero Art/Inkt; Versa magic -Pink Petunia- Bloem/Naamstempel van Ying gescand en uitgeprint.

4 opmerkingen:

Floortje zei

Wat een schattig kaartje heb je gemaakt! Het is natuurlijk ook voor een geweldige gelegenheid...
Groetjes, Floortje

Unknown zei

Wat een geweldig nieuws voor die mensen. Je kaart vind ik super. Ik ben zelf dol op de asiatische meisjes van Hero Arts.

Dora zei

Wat een mooie kaart is dit geworden, dat plaatje hoort er helemaam bij!

loes de groot zei

wat een lief kaartje...........