woensdag 3 maart 2010

Blister kaart

Voor een vriendin die bijna 40 jaar word heb ik deze kaart gemaakt. Het idee komt uit de CardsOnly nr 8 van Jeanet Tiemessen.
Had al een tijdje de verpakkingen van de dubbelzijdige tape bewaard, kan dus wel even vooruit met dit soort kaarten. Deze vriendin in dol op chocolade dus ik wist al snel waar ik de kaart mee moest vullen.


Gebruikte materialen: Verpakking dubbelzijdige tape -Action-/Cardstock: oranje,blauw, Dessign -Jillybean-/Papierlint -Kruidvat-/ lint sticker -Xenos-/Stempels; uil, kaarsjes/Paperclips/chocolade.

6 opmerkingen:

marenmat zei

Wat een ontzettend leuk idee van die verpakkingen! Ik zat juist te bedenken wat ik zou maken voor mijn schoonvader, die wil geld en houdt ook van chocola. Dus ik denk dat ik het ideetje van je ga pikken, hihihi. En dat uiltje is echt zooo superlief! Stempel neem ik aan. Leuk!

Bedankt voor je lieve berichtje trouwens op mijn blog ;o)

Cora zei

HAHAHA leuk zeg!!! een heel leuk idee!!

Dora zei

Wat een enorm leuk idee is dit toch, zo leuk om te zien, en volgens mij ook om te maken.

Unknown zei

Ziet er leuk uit zeg :D

Floortje zei

Wat een leuke kaart! Uiltje is schattig en die tekst is echt leuk (ik hou ook altijd wel van een beetje plagen..)
Groetjes, Floortje

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.