zaterdag 6 maart 2010

Sterkte kaart + Coupon Folder

Voor mijn unitmanager die al een tijdje thuis is, ze is ernstig ziek, heb ik deze kaart gemaakt.
De inspiratie komt wederom uit de CardsOnly nr 11, een kaart van Jeanet Bosman.
Ben de laatste tijd aan het oefenen met het inkleuren van de stempels met Distressink. Vind het ook wel een mooi effect hebben. Alleen had ik dit keer met Adirondack gestempeld in plaats met Stazon. Dat is dus niet zo'n geweldige combinatie, want deze loopt uit.


Gebruikte materialen:Papierblok -Marianne Design Pink&Orange-, oud boek/Stempel;voor jou Scrapbookmagazine, -Magnolia-, Hekje,ingekleurd met Distressink/Stickerlint -Xenos-/Touw/Stans; Vogel -Trekpleister-/Lint/Bloemen/Knoopje/Splitpennen/Spacers.
Namens de kinderen doen we ook om de zoveel weken een kaart of iets sturen, zodat ze eigenlijk iedere week post krijgt. Het word wel moeilijk om steeds iets anders te verzinnen, we hebben o.a al een boekje, kaart als mok met cup a tea erin, vlaggen, bloem met foto's van de kids gestuurd. Het moet allemaal wel in een envelop passen. Voor nu alvast een Coupon Folder gemaakt. De kinderen kunnen dan een kleine tekening maken en dit erin doen.
Een turorial van de Coupon Folder kun je vinden op de site van Wiff of Joy.
Had alleen net niet voldoende van het zelfde geel, dus 1 tab aan de binnenkant heeft een andere kleur. De envolop maak ik op het werk verder af, want hier heb ik de bijdrage van de kids voor nodig.


Gebruikte materialen: Cardstock; geel, blauw, dessignpapier -Wibra-/Lint/Eyelets/Nestabilities; Scalloped cirkel, cirkel/Stempel/Inkt.



6 opmerkingen:

Dora zei

Een leuk project en erg mooi uitgewerkt, ik wil ook nog eens kleuren op die manier, moet ik toch maar eens gaan doen.
Fijn weekend!

Lenet zei

Heel mooi gemaakt. leuk dan kleine envelopje op je eerste kaart

Renate zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt, dat zal vast een goede opkikker zijn voor de zieke.

Groetjes,
Renate

Unknown zei

Mooi gemaakt. Wat lief dat jullie zorgen dat ze elke week post heeft. Misschien nog eens iets doen met een zakje cup a soup of instant chocolademelk?

Ik heb trouwens alleen een cricut dus ik kan helaas alleen SVG bestanden snijden :-( Anders had ik hem heel graag wilen hebben.

Floortje zei

Wat een leuke kaart voor je collega, dat envelopje er op is schattig! De coupon folder is ook een leuk project zeg, om te onthouden. Groetjes, Floortje

Anoniem zei

Ziet er allebei erg leuk uit!! De coupon folder ga ik zeker in mijn achterhoofd houden.