woensdag 10 maart 2010

Verjaardag forum 2

Een tijdje terug zag ik deze stempel in het reclame blaadje van Pipoos. Ik vond hem gelijk geweldig. Zodra ik de stempel had moest ik er natuurlijk gelijk een kaart mee maken. En toevallig moest ik een verjaardagskaart maken voor iemand van het forum.
De binnenkant van de kaart zijn plaatjes die ik gevonden heb via Creatief met foto's en van daaruit weer verder naar een ander hobbyblad van hun en daar kon je deze gratis downloaden.
Toen ik deze stempel zag moest ik ook wel gelijk aan Floortje denken. Floor als je hier een paar stempelafdrukken van wil moet je maar je adres even mailen, dan stuur ik er een paar op.


Gebruikte materialen: Papier; Coolkids -Kars- , wit cardstock/Kaart -Action-/Stempel -Coolkids van Kars-/ingekleurd met Distressink/Photoframe -Creamotion-/Rubon -Kruidvat-/Lint -Xenos-/Label -Sizzix-/Knoopje/Creatables nr LR0103 -Marianne Design/Hotfixsteentjes/Bloemen/Speld.

4 opmerkingen:

Lenet zei

Ik vind hem heel leuk en super hollands.

Dora zei

Vind het nog steeds een plaatje ook deze staat nog op de kast, erg Hollands, en dat vind ik super!

Cora zei

oe wat een snoepig kaartje!!! heel schattig!!! enne idd een jaarboek is errug leuk om te maken kost minder tijd als wat je zou denken en is leuk materiaal om later terug te kijken.. ik ben vorig jaar ermee begonnen dit is dus mijn 2de boek...

Unknown zei

Erg leuk, lekker Hollands :D