vrijdag 19 maart 2010

Vogelhuisjes

Een tijdje terug vertelde iemand op het forum van D&D dat ze bij Marskramer hele leuke en goedkope houten vogelhuisjes hadden. Nu ben ik op dit moment helemaal weg van vogelhuisjes dus ik hup naar de Marskramer. Ik heb er twee gescrapt. Ik moet er wel eerlijk bij vertellen dat ik me erg heb laten inspireren door Marga. Zeg maar gerust dat het vogelhuisje is gelift.



Gebruikte materialen: Vogelhuisje/roze,parelmoer verf/wit cardstock/ Cosmo cricket/Pons; Martha Stewart -Scallop dot-/Bloemen/Hulst slinger/vogels -Xenos-/Houten vogel -Action-/Veertje/Stickerlint -Xenos-/Kant/Nestabilities; Scalloped cirkels, cirkels, Creatables -LR0110 (doodle)/Game Spinner -Tim Holtz/Cocktailprikker.

Ook had ik een paar templates van vogehuisjes. Deze heb ik uitgeprint op dessignpapier en zo in elkaar gezet. Het kleine vogelhuisje komt van het blog van Petra en de wat bollere vogelhuisje komt van Nichole Heady van Papertreyink (www.papertreyink.com)
Deze vogelhuisjes heb ik alvast gemaakt voor wat mensen voor pasen. Ze zijn uiteraard gevuld met paaseitjes.





Gebruikte materialen:Papier Cosmo Cricket -Clementine-, wit cardstock/Quickutz Stripz/Silhouette gras/Pons; Bloem, Martha Stewart -Takje-/Stickerlint -Xenos-/Lint -Action-/Eyelets/Vogeltjes -Xenos-, -Action-/Figuurschaar/Labels -Hobbyhandig nr 154/Nestabilities; Scalopped cirkels, Shapeabilities -Floral Accent/ 3Dpaint.









4 opmerkingen:

marenmat zei

wat zijn ze leuk geworden!! Ik ben ook helemaal weg van vogelhuisjes, krijg er echt een lente gevoel van!
Heerlijk om naar te kijken!

Dora zei

Wat zijn ze leuk, ook die huisjes die je van de templates gemaakt hebt...die bolle variant had ik nog niet, dank je wel!

Unknown zei

Ze zijn erg schattig! En dat kun je zomaar ineens hebben, een tick voor iets. Heb ik ook wel eens last van LOL

Marga zei

Ohhh Alexandra, wat zijn ze leuk!!! Die vogeltjes die je hebt gebruikt vind ik ook zo ontzettend schattig. En mooi papier heb je gebruikt, echt ik ben er helemaal weg van :)
Morgen bij de boodschappen ga ik nog even kijken of ze die huisjes nog hebben want ik wil er ook nog wel een paar maken, het is zo ontzettend leuk om te doen en super resultaat.