woensdag 21 april 2010

Never ending Card

Via het forum van D&D weer meegedaan met een kaartenswap. Dit keer was het doel om een andere kaart als anders te maken. Eerst wilde ik een labelkaart maken, maar toen kwam ik op het internet weer eens het filmpje van de never ending card tegen. Deze wilde ik al eens maken, maar had dat nog steeds niet gedaan. Daar was nu dan een goed moment voor.


Gebruikte materialen: Blauw cardstock, Cosmo Cricket -Girl Friday&everafter-/Pons: bloem/Stempels; Meisje op slak -Action-, Hoek swirls -Action-, Aziatische meisjes -Hero arts-, Ticket enjoy -Hero arts-, Bloemensteel -Technique Tuesday Bordeline; Nature-,Doodle's -Inkadinkado; flourish/Arabesques-/Inkt; distress ink -Ranger.

Van Martine kreeg ik deze kaart, wat een liefke he.

5 opmerkingen:

Dora zei

Wat is die mooi geworden, en wat een enorm leuk model...weet je nog waar dat filmpje staat?
en de kaart van Martine is inderdaad erg lief!

Lenet zei

Hij is heel leuk!! En jaaa graag het filmpje ik ben hem ook kwijt.

marenmat zei

Wat een leuke kaart!! Ik ga gelijk even zoeken op youtube of ik een tutorial kan vinden. Heel schattig gedaan!!

Unknown zei

Wat een leuk idee zo'n never ending card. Ik had er nog niet eerder van gehoord. De kaart die je gekregen hebt is ook erg mooi.

Jacintha zei

Hey Alexandra
Echt heel leuk geworden! En anders als anders is hij zeker.
Kaartje wat je teug hebt gehad is idd ook schattig.