vrijdag 6 augustus 2010

Blogaward

Ik heb van Sylvia deze blogaward gekregen. Het is de bedoeling dat je 5 dingen over jezelf verteld en deze blog aan 5 andere door geef.

* Heb niet echt een vaste stijl, soms wil ik stoer gekleed en een andere keer een beetje kak. Het is maar net in wat voor bui ik ben. (Dit is wel een beetje een stylisch ding toch?)
* Scrappen is echt mijn favoriete hobby, als het kan ben ik daar wel iedere dag mee bezig.
* Chocolade, ik kan echt niet zonder.
* Ik werk al dertien jaar als pedagogisch medewerker op een kinderdagveblijf en doe dit nog steeds iedere dag met heel veel plezier.
* Tja, wat is nog verder interessant voor jullie??? O ja, vroeger spaarde ik alles wat los en vast zat van Winnie the Pooh. De laatste jaren eigenlijk niets meer gekocht. Zou ik dan nu toch volwassen gaan worden :)


En dan nu het doorgeven. Ik heb het gevoel dat het de laatste tijd wel heel snel gaat met awards, het lijkt soms wel op een ketting brief. Ik ben zeer blij met de awards die ik krijg, maar ik vind het toch wel moeilijk om ze steeds door te geven als ze zo snel achter elkaar komen.
Dus dit keer geef ik de awards aan degene die ze wil hebben. Veel plezier ermee.

2 opmerkingen:

Dora zei

Gefeliciteerd met je award!

Nicky zei

ik deel je gevoel!
leuke antwoorden heb je gegeven, gefeliciteerd met je award.