woensdag 29 december 2010

Sleutelhanger en toffeedoos

Voor mijn schoonmoeder die afgelopen vrijdag jarig was had ik als kleinigheid deze sleutelhanger en toffeedoos gemaakt. De doos is gemaakt met een mal van Astrid, dank je voor het lenen. De sleutelhanger had ik nagemaakt van een sleutelhanger die ik van Astrid had gekregen. Ga ik denk nog wel eens doen.





Gebruikte materialen: Mal toffeedoos -Crealies-/Wit cardstock/Blokje Hollands designpapier/ Bloemen/Blaadjes pons/Lint/Nestabilities -Labels four-/Stempel Happy Birthday -Action-.
Sleutelhanger; Lint/Kralen/Bedels.

4 opmerkingen:

Annelies zei

Ik zag m net op het forum. Daar zal de ontvanger best wel heel erg blij mee zijn denk ik ;-)

Alvast een hele goeie jaarwisseling!

Dora zei

Wat een leuke geschenken!

Astrid zei

Hé Alexandra

Het is gaaf geworden.Ga die sleutel hanger ook nog eens maken denk ik. Vraag je vanavond wel hoe je het gedaan heb.
Wel handig hé om dingen van elkaar te lenen. Misschien heb je nog iets leuks vandaag.
En wat vond je schoonmoedr ervan?
groetjes en tot later

marenmat zei

Ontzettend leuk idee zeg, die hanger! Mooie kleuren ook. En de toffeebox vind ik ook erg mooi.