zondag 23 januari 2011

Verjaardag Hannie

Voor het eerst van mijn leven een clearcard gemaakt.
Wilde 1 kant geembost hebben, dit had ik alleen beter kunnen doen, voordat ik de sheet dubbel gevouwd had, want nu ging de kaart een beetje bol staan. En wat het moelijker om de stempel te zetten. Ach ja, weten we dat ook weer voor de volgende keer.


Gebruikte materialen; Sheet/ Embossingfolder -Roses-/ Dessignpapier S.E.I -Jocelyn-/Pons; Martha Stewart -Doily Lace-, Bloem -Action-/Stans; Creatables -Bloem-, Crealies Creative Flowers -nr6-/Perlen pen/Stempel; Happy Birthday -Action-/Stempelafdruk/Distressink.

5 opmerkingen:

Dora zei

Knap gedaan, ik vind het zo moeilijk een clear card...maar deze is enorm mooi!

Annelies zei

Leuk kaartje! Die cleardingetjes zijn altijd best wel lastig. Je moet er meer over nadenken vind ik.

Riet zei

Wat een mooie kaart,leuke stempel,mooi ingekleurd.

Liefs Riet.

Floortje zei

'Al doende leert men' heet dat he...maar ik vind 'm evengoed prachtig geworden hoor!
Groetjes, Floortje

Kitty zei

Ik vind 'm hartstikke goed gelukt!