woensdag 5 januari 2011

Wipercard

Ik had dit filmpje op youtube gezien en wilde ook wel eens zo'n kaart maken. Er was een vriendin jarig, dus ik kon mooi gelijk aan de slag. Ik moet nog wel even oefenen, want waarschijnlijk had ik het kaartje met de taart iets te breed gemaakt, want deze kwam niet omhoog als je de kaart opzij deed.


Gebruikte materialen: Papier -kruidvat-/Wit, paars cardstock/Embossingfolder -Textile-/Stans; Nellie Snellen -MFD 010-, Crealies Creative border -nr 16/Bloemen/Stempelafdruk/distressink/Perlenpen paars/Stempel Happy Birthday, taart -Action-

10 opmerkingen:

scrapdictive zei

Leuk kaartje.
Het lijkt me ook heel leuk om een dergelijke kaart te maken.

Toodles,
Jolanda

marenmat zei

Ja die had ik ook gezien. Erg vernuftig! Hij is echt heel gaaf geworden!

Lenet zei

Ik had hem inderdaad ook al eens gezien , weet dus wat je bedoeling is, ach volgende keer beter toch ?
Ondertussen heb je een mooie kaart gemaakt

Dora zei

Hij ziet er heel erg leuk uit, en lijkt me ook leuk om te maken, dank voor de link!

Riet zei

Wat prachtig gemaakt,leuke stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

BOXERGEK zei

Een hele leuke kaart!
Dank je voor het linkje:)

Anoniem zei

Mooie kaart!Ik vind de stempel erg leuk. De link staat nu bij mijn ideeenmapje. Groetjes Sylvia

Ps Leuke nieuwe profielfoto.

Nicky zei

wat een leuke kaart, erg leuke kleuren ook!

Floortje zei

Ik had nog nooit van zo'n kaart gehoord (scrapachterstand he...)...dus ik vind 'm gewoon geweldig ook al doet 'ie nog niet helemaal wat je wil, haha. Je sleutelhanger en toffeedoos zijn ook superleuk! X Floortje

Astrid zei

Ze vond hem in ieder geval heel leuk. Was erop het moment dat de kaart binnen kwam. Ook al ging hij nit helemaal goed omhoog. Hij was wel heel mooi. En heb je al geoefend op een andere kaart?

groetjes Astrid