zondag 20 februari 2011

Verjaardags chocolade houder kaart Astrid

Ooit op het blog van Sandra en ik geloof ook bij Martine van die leuke doosjes gezien om chocolade in te doen. Dit vond ik wel leuk om als kaart voor Astrid te doen, die is zo gek van chocolade.
Heb de maten een beetje aangepast aan de chocolade die ik had gekocht.
Hierbij een kleine beschrijving;
Neem een vel cardstock van 19,5 cm breed en ong. 13 cm hoog (Dit is afhankelijk van wat voor vorm je wil gebruiken en voor de voorkant ong 10 cm, dit ligt er weer aan hoeveel van de chocolade gezien mag worden)
Ril op 1,5 - 9 - 10,5 - 18 cm (Let op, dit is afhankelijk wat voor maat chocolade je gebruikt.
Knip de hoekjes in, maak voor de achterkant een leuke vorm en zet na het versieren van het papier het doosje in elkaar.



Gebruikte materialen; Bruin stevig papier / Vintage blok -Action- / Stempelafdruk Magnolia van Martine / Nestabilities; -Label 4- / Distress ink / Stempel Happy Birthday -Action- / Perlen pen 903 / Tim Holtz -Memopins- / Stickerlint -Xenos- / Chocolade.

5 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

leuk gedaan zo!

Dora zei

Ik ben er helemaal weg van, ik wil m ook maken!

Monique CreaTijd zei

Erg leuk en lekker !

Anoniem zei

Ja hij was zeker leuk en erg lekker. Heb er zelf van mogen genieten. En het was helaas zo leeg maar het doosje heb ik nog steeds op de kast staan

groetjes Astrid

Nicky zei

superleuk gemaakt Alex, maak ik misschien ook nog wel eens, thanks voor de inspiratie!