woensdag 30 maart 2011

Geboortekaart Merel

Voor vrienden die pas een dochtertje hebben gekregen, deze kaart gemaakt.
Weet niet meer waar ik destijds de mal van het jurkje op internet heb gevonden.
Heb dit keer eigenlijk ook geen papier gebruikt, maar papier van een tafelloper (Met thanks aan mijn schoonmoeder). Dit voelt ook wel wat zacht aan. Ik vond het zulke mooie en vrolijke kleuren dus helemaal toepasselijk voor het geboortekaartje.


Gebruikte materialen: Mal jurkje / Tafelloper / Rose, witte cardstock / Rose Foam - Kant / Knoopje / Letterstans -Chicken Noodle- Quickutz / Stans; Label three - Bloemenpons -Trekpleister- / Strasssteentjes -Kruidvat-.

4 opmerkingen:

marenmat zei

Oh wat super schattig!! Ik vind dat kantje onderaan ook echt geweldig!

Dora zei

Ik ga het sjabloon meenemen op weekend...denk ik dan kan ik m eens gaan maken.
Je hebt er een schitterende kaart mee gemaakt!

Riet zei

Wowww,wat prachtig gemaakt,mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

Astrid zei

Hoi Alexandra

Echt een leuke kaart. Leuke vrolijke kleurtjes.