donderdag 29 december 2011

DT Dolls

Eindelijk kan ik hier een leuk nieuwtje vertellen. Want het aftellen gaat beginnen.
Een tijdje terug vroeg Renate of ik samen met haar en nog een stel meiden mee wilde doen aan een challengeblog. Dat lijkt me natuurlijk superleuk. 1 keer per maand zal ik iets maken voor op het blog.
Ik hoop dat jullie ook daar eens een kijkje komen nemen en geinspireerd raken.



De eigenaresse van Dolls&Decorations stopt ermee, dus de challengeblog gaat verder onder een andere naam,nl





4 opmerkingen:

Monique CreaTijd zei

Top !!

Miranda Slagboom-de Groot zei

Super zeg.

Annelies zei

Gefeliciteerd!!! Leuke dingen heb je de laatste tijd ook weer gemaakt! Alvast een goede jaarwisseling toegewenst!

Anoniem zei

Gefeliciteerd!!! Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan organiseren.