vrijdag 27 januari 2012

Kalender

Voor de challenge op Millies, create your art, heb ik deze kalender gemaakt.
Wil je de beschrijving hiervan kijk dan even bij Millies want daar heb ik het stap voor stap uitgelegd.
Voor deze kalender het prachtige papier van Pion gebruikt.


 Op de klokjes wat Glossy Accents gebruikt.
 De houten hartjes komen van Xenos en de sticker van Action.





 De paspop is uitgesneden met de Silhouet en daarna door de embossingfolder van Roses gehaald.



De houten sneeuwsterren komen ook van de Xenos.

7 opmerkingen:

marenmat zei

mooooooi! Superschattig. Ik ga even spieken op het blog om te zien hoe je het gedaan hebt ;o)

groetjes Marlies

Anoniem zei

Hij is mooi geworden!

Annelies zei

Die kalender heb je heel mooi gemaakt!

Dora zei

die is heel erg mooi geworden!

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wauw die is echt leuk.
Groetjes Miranda

Stampidoe@gmail.com zei

wat een gave kalender Alexandra, heel mooi.

Ja ik stuiterde maandag toen ik gebeld werd dat de revalidatie volgende week al kon beginnen je kan het proces blijven volgen op mijn blog probeer het zoveel mogelijk bij te houden ook in mijn pl blog als ik erover heb gescrapt.

leifs yvon

Annette zei

Wat een inspiratie zeg, hele leuke kalender!
xoxo Annette