zaterdag 22 december 2012

Distress inkt tips

Vorig jaar had ik een stempelworkshop gevolgd bij Anita Izendoorn bij Doeading. Daar liet ze zien hoe zij haar inktkussens bewaarde. Dat vond ik een geweldig idee, dus zodra het kon ben ik naar de Hema gegaan voor zo'n bakje en aan de slag gegaan. Aan Anita gevraagd of ik deze tips met jullie mocht delen en gelukkig vond ze dit goed.

Op het blog van Millies staat de beschrijving.



Ook zag ik deze handige tips. Het potje water is een jampotje van de Ikea, ja als scrapper kan je niet zonder de Action maar ook niet zonder de Ikea :)
Zo kan je tijdens het kleuren makkelijk je kwastje schoonmaken.

7 opmerkingen:

Kitty zei

Goede tips!

Els zei

Nuttige tip Alexandra en nu naar de Hema en Ikea he.
Groetjes, Els

Miranda Slagboom-de Groot zei

Bedankt voor de tip.

Muuske zei

Fijne tip voor de foamblokjes erg opgeruimd en handig voor mee te nemen.bedankt.groetjes Margo

Gwendolyn zei

Wat een handige tip zeg! Ik heb een gelamineerd a4tje met klittenband erop, werkt ook goed!

Stampidoe@gmail.com zei

Super goedevtipscen zeker dat potje, die moet ik onthouden, helaas geen plek voor de inktbewaardoos.

Ook voor jou sfeervolle feesrdagen

XXX Yvon

anita01 zei

Hoe leuk het is om jou geweldig mooie foto uitleg te zien op je blog, top gemaakt hoor.

Wens je een heerlijk creatief 2013 toe en wie weet kom je nog eens bij me workshoppen, je bent van harte welkom.

Warme groetjes,
Anita