zaterdag 29 december 2012

Sneeuwpop cakepops

Op de demodagen van Doeading hadden we een hele leuke mini workshop gemaakt voor een lollietraktatie en dat bracht me op het idee voor de kerst.
Lief was zo aardig voor mij om in autocad het modelletje te maken om de lolly in te doen zodat ik het met de silhouette kon uitsnijden. En zelf had ik een print & Cut gemaakt van een stempel, voor als label voor de kerstwens. (zie tweede en derde foto) De stempel eerst gestempeld, toen in gescand en bewerkt in Silhouette Studio.
Wil hier dan ook meedoen met de Challenge Winter van Creative Cutting Challenges.

In plaats van een kerstkaart kreeg elke collega een sneeuwpop.
Moet nog wel goed oefenen met de cakepops en de chocolade. De rest van de cakepop was versierd met marsepein. Het stelt een sneeuwpopgezicht voor met oorwarmers :)
Helaas niet zulke goede foto's, was vergeten om foto's te maken, dus nog snel met mijn mobiel foto's gemaakt.





7 opmerkingen:

marenmat zei

Wat schattig zien ze eruit! En wat een leuk idee ook!

Groetjes Marlies

Anoniem zei

Wat een leuk idee! Ze zien er ook erg lekker uit :) Groetjes Sylvia

Els zei

Die zijn erg leuk.
Groetjes, Els

Miranda Slagboom-de Groot zei

Ziet er heel leuk uit.
Groetjes Miranda

Annelies zei

Grappig gedaan die cakepops!! Ik wens jou een heel goed 2013!!

* Üla * zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
* Üla * zei

Wat hen jij smakelijke en mooie creaties gemaakt, Alexandra. Bedankt dat je meedoet aan onze challenge bij CCC.
Groetjes, Ula