vrijdag 17 mei 2013

Challenge meimaand, Halloween

De volgende challenge van de maand mei was maak een layout in een aparte vorm.
Eerst wilde ik de vorm van een spookje doen, maar daar had ik geen goede snijbestand van, dus werd het een pompoen. Foto's zijn van onze vakantie in EuroDisney tijdens Halloween.
Eerst heb ik de pompoen met een template bewerkt, zodat het net lijkt of de pompoen wat barstjes vertoont (al had ik meer het idee dat het nu wat op bloederige adertjes leek) Verder gestempeld en wat spinnenweb toegevoegd.

Gebruikte materialen: Oranje, paars cardstock / Design; Echo Park / Teksten; Creamotion / Splitpen -Imaginisce Bump in the night- / Diecuts; K&Company / Spinnenweb -Xenos- / Bloemen / Stansen; Border nr 17 -Crealies- / Silhouette; Pompoen / Stempels; My paper world 400300500- / Glitter (in het hart van de bloemen) / Template; 564247 -Prima Marketing Inc- / Fotoframe -Action-

5 opmerkingen:

Els zei

Schitterend mooi Alexandra en de vorm geweldig leuk bedacht voor deze layout. De achtergrond vind ik ook super gaaf en zelfs een beetje luguber bij dit thema, hahaha. Ook die kleine sterretjes maken het geheel helemaal compleet. Heel mooi!
Groetjes, Els

Muuske zei

Wat een leuke Lo zo in de vorm van een pompoen.Heel mooi zo met de foto's en gaaf het spinnen web erbij.Kom jij zaterdag ook na Loosbroek???groetjes Margo.

Riet zei

Heel mooi gemaakt.


Liefs Riet.

Dora zei

In een andere vorm is altijd lastig maar deze is erg mooi geworden!

marenmat zei

Leuke Lo zeg! En Disney is vast ook erg leuk geweest in Halloween thema!

Groetjes Marlies