zondag 30 juni 2013

Layout Beweging Challenge Creatijd

De laatste opdracht die ik gemaakt heb voor de kwartaal opdracht bij Creatijd was maak een layout waarop beweging is te zien. Natuurlijk nam ik dit weer veel te letterlijk en had ik geen idee hoe ik dit moest aanpakken. Zat al aan technieken te denken die je bij kaarten gebruikt zoals bij een sliderkaart of zo.
Maar toen kwam Monique met een voorbeeld en dat maakte het een stuk makkelijker :)
Ik wist toen ook geliijk welke foto's ik wilde gebruiken. Het zijn foto's van ons weekeindje weg. Samen met een vriendin proberen we elk jaar 1 keer samen een weekeindje weg te gaan en als grap gaan we dan op verkenning uit in het vakantiepark en proberen we grappige foto's te maken in de speeltuintjes.
Dit keer was er een kabelbaan en die moest natuurlijk uitgeprobeerd worden :)

Voor de layout heb ik deze sketch gebruikt.

De beweging zit hem in de foto's, eerst door de actie foto's zelf en daarna hoe ze verschillend zijn opgeplakt.
Onder de layout nog een randje geborduurd die wat golvend gaat, vond ik ook wel onder beweging passen :)
Gebruikte materialen; Wit, groen, blauw cardstock / Design; Eline's Brights blue and green -Marianne Design-, -?- / Journeling blaadje -Action- / Stansen; CR1213 -Marianne Design Craftables / Ponsen; Randpons -Boekenvoordeel-, Letters Vintage Market -Tim Holtz- / Lint -Xenos of Action- / Foam -Action- /  Washi tape / Glitter / Sew Easy / Garen.

Er waren nog meer opdrachten van de kwartaal challenge maar daar was ik helaas niet aan toegekomen.
Monique, bedankt voor deze challenge, het waren leuke uitdagingen en hierdoor heb ik eindelijk weer eens wat layouts gemaakt :)

5 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een mooie LO.
Groetjes Miranda

Monique CreaTijd zei

Ziet er hartstikke goed uit en wat zullen jullie een lol hebben gehad bij het uittesten van alle toestellen !

Els zei

Wat een super leuk lootje heb je ervan gemaakt en dat geborduurde randje vind ik ook mooi erbij.Leuke sketch ook.
Groetjes, Els

Anoniem zei

De kabelbaan blijft leuk! Ik ga er ook altijd van af :) Je lo ziet er mooi uit! Groetjes Sylvia

Muuske zei

Zo te zien heb je je goed vermaakt op de kabelbaan.Mooie LO heb je met de foto's gemaakt.groetjes Margo.