zaterdag 14 september 2013

Schuine easelkaart Verjaardag oma

De oma van mijn Lief is afgelopen maandag 93 jaar geworden en voor haar heb ik deze schuine easelkaart gemaakt. De werkbeschrijving voor deze kaart heb ik hier vandaan.

De stempel van de cupcake heb ik drie keer gestempeld en de cupcake's en de taartranden nog een keer uitgeknipt om zo een 3D effect te krijgen. Ik vond het anders allemaal zo plat.



Gebruikte materialen; Wit, rose, creme cardstock / Design papierblokje -Action- / Stempels; Cupcake's -Boekenvoordeel of trekpleister-, Tekst Eat Cake -Whimsy Stamps Birthday letter seals-, Hartelijk gefeliciteerd -?-, Cijfers -My Paper World-, Digitale tekst -?- / Stansen; Madera corner -Memory Box-, Vlinderborder 6002/0251 -Noor design-, Vlinder 6003/0023 -Noor design-, Bloem CR1204 -Marianne Design Craftables-, Frame -Marianne Designs Creatables LR0240 Petra's Large Ovals- / Randpons -Martha Stewart- / Pons; Bloem -Nellie Snellen / Silhouette Labels waar de tekststempels opstaan / Naald en draad -Action- / Distressinkt / Stickels / Perlenpen 501 Flieder / Houten vlinder -Xenos- / Shabby White embossing enamal -Stampendous-.

2 opmerkingen:

Muuske zei

Prachtige kaart heb je voor de Oma gemaakt.Leuk model en ziet er mooi uit dat je het afdrukje in laagjes hebt gedaan.groetjes Margo.

Els zei

Super wat een pracht kaart voor je oma die al 93 jaar is geworden.
Mooie vlinderrand ook.
Groetjes, Els