vrijdag 16 mei 2014

Afscheid collega's Deel 3 Afscheidboekjes

Dan nu de laatste cadeautjes. Voor mijn vaste collega's heb ik samen met de kinderen een vriendschapsboekje gemaakt. Heb de kaften van het boekje met pan pastels gemaakt.
Onze groep heet de Beestenboel en 1 van de collega's die weggaat had op de groep een prachtige boom geschilderd en daarin hangen allemaal uiltjes met foto's en de namen van de kinderen, vandaar het uiltje aan de voorkant van het boekje. Het uiltje is een snijbestandje van de Silhouette.
Heerlijk aan de slag geweest met allerlei stempels, pan pastel, stansen en templates en modeling paste, siliconen mallen en klei.
Zoals je ziet moet ik nog flink oefenen met de pan pastels. Langs randjes  gaat het nog wel, maar als ik iets in het midden stempel en daarna met pan pastel overgaat ziet het er zo vlekkerig eruit. Maar binnenkort heb ik een workshopje, hopelijk krijg ik het daarmee beter onder de knie :)

 De groep naast ons heet de Bengels en voor hun hetzelfde gemaakt, maar daar geen uiltje op maar een stempeltje. De rest dezelfde materialen gebruikt.
En als geintje nog twee uiltjes gemaakt met wat lekkers erin voor mijn twee directe collega's.
Deze uiltjes zijn gemaakt met een snijbestand van de Silhouette.


4 opmerkingen:

Muuske zei

Mooie creaties heb je weer gemaakt.Leuk om als herinnering te bewaren.groetjes Margo.

Anoniem zei

Weer hele mooie afscheidscadeautjes! Ik heb zelf ook nog vriendenboekjes liggen van de groep waar ik toen gewerkt heb, blijft leuk om in te kijken. Groetjes Sylvia

Els zei

Ziet er zo mooi uit en zo leuk ook die uiltjes gevuld met drop.
Heel leuk voor je collegaatjes.
En de pan pastel komt vast wel goed.
Groetjes, Els en geniet van dit mooie weekeinde.

kreabea zei

erg leuk en lekkers is altijd leuk om te krijgen. leuk zo die vrienden boekjes