zondag 31 augustus 2014

Scrapkamer en Knotsgekke kaarten dagen

Goedemorgen allemaal,

Gisteren een heerlijke dag met mams en Astrid op de beurs gehad. Had aan het begin van de week een verassing bij de post, nl vrijkaartjes voor de beurs. Yvonne, zou je mij je adres willen mailen, dan kan ik je een bedankkaartje sturen! Was heel blij met de vrijkaartjes.

Sinds kort is de scrap hobby zolder ook klaar. Kan helaas niet meer alle foto's terug vinden van hoe de zolder er eerst uitzag.

De eerste foto nog zonder dakkapel, maar wel met de geplaatste trap. Het eerste trapgat zat naast waar nu de trap zit.
 Dan waar de dakkapel er al op zit en de zolder afgetimmerd is. Hierna mochten wij gaan klussen:)

En dan nu de zolder klaar.

Het uitzicht als je van de trap naar boven komt

 Mijn hobby tafel met aan de linkerkant het was/droog/strijkgedeelte. Helaas was daar ook nog ruimte voor nodig, hihi.

 Mijn werkplekje en die van mijn lief.
 Nog wat opbergruimte achter de schuifdeuren.

Alles netjes opgeborgen in de laden kastjes en in dozen en manden. Nu moet ik weer bedenken waar ik alles ook al weer had opgeborgen, hihi. Maar het was wel leuk tijdens het inrichten om weer eens te zien wat voor materialen je eigenlijk ook alweer allemaal heb.
Hoop dat jullie de zolder net zo gaaf en prachtig vinden net als ik :)

6 opmerkingen:

Ghea zei

Het ziet er allemaal schitterend uit, een heerlijke werkplek. Zelf zit ik ook op zolder daar heb ik voor mij alleen een kamer van 4 bij 3,5. Heerlijk 3 tafels naast elkaar op en rij. Ik computer & printer tafel, een hobby tafel en een tafel voor mijn vriendin en vagebond....
heerlijk. Ik wens je heel veel knutsel plezier toe maar ben er van overtuigt dat dat geen probleem is.
Liefs Ghea

Els zei

wow wat een prachtige scrap/werkplek hebben jullie gemaakt van de zolder.
En dat is zo leuk dat je al je scrapspullen weer eens in je handen hebt gehad en weet je meteen weer wat er allemaal nog is. Fijn dat je zo'n leuke dag op de beurs hebt gehad.
Groetjes, Els

marenmat zei

Wooooow!! Wat een prachtige mooie plek hebben jullie ervan gemaakt zeg! Super!
Heerlijk knutselen en frutselen in je mooie nieuwe ruimte ;o))

Groetjes Marlies

Annelies zei

Je hebt echt een supergave ruimte gekregen Alexandra!!

Marjolijn van Elsberg zei

Ohhh wat ziet jouw zoldertje er super gezellig uit, daar krijg je meteen zin om te gaan zitten freubelen. Veel plezier ermee hoor, geniet er van.

Monique CreaTijd zei

Wat is het prachtig geworden, heel veel plezierige scrap-uren daar toegewenst !