vrijdag 10 oktober 2014

Huwelijk Jacintha en Raymond

Vandaag gaat mijn nichtje trouwen en voor hun heb ik dit setje gemaakt.




Voor de 100 kan ik wegstrepen; Strassteentjes / Alleen cardstock / Vogeltje / Bloemen / Perlen pen / Ingekleurd stempelplaatje

Gebruikte materialen; Wit cardstock / Pergola en (kerk) klokjes -Silhouette / Plakparels -Action- / Stempel; Don & Daisy, Huwelijk, love -Words -6410/0035 Joy Crafts-, Journeling scallop -?- / Pan Pastels / Stickels -Pipoos / Glitters + lijmpen -Olba- / Bloemparels / Stansen; Takjes -Cheerylynn Design-, Zwanen -MFD022 Nellie Snellen- / Perlen pen 501 Flieder.

Met bijpassende envelop (nr 100 van de 100 Bewerk je eigen envelop)
Gebruikte materialen; Stempels; Hartjes, ringen -Action-, Love post -Magnolia-, Borduursteken -Stitches stamps -Bo Bunny-, Woorden Words -Joy Crafts / Pan Pastels.


En een brievenbus voor het geld.
Voor het rijtje van de 100 Hartjes / Brads / Doosje / pijl.






Gebruikte materialen; wit Cardstock / Design; Action papdierblok / Plaatjes -Designblok -Action-, nr 85 boekmini -Studiolight- / Inkt; Picked Raspberry / Pijl+ Brad -Tim Holtz / Stansen; Letters + Cijfers -6002/0141 Noor Design-.

3 opmerkingen:

Els zei

Gussy ik dacht al heb ik nou een post gemist maar je hebt veel geplaatst vandaag.
Wat ontzettend leuke creaties zijn dit weer en zeker voor een trouwerij.
Ik vind ze alle drie erg mooi, maar je brievenbusdoosje vind ik heel erg super.
Groetjes, Els

jolanda zei

prachtige creaties

Muuske zei

Mooie creaties voor het huwelijkspaar.Schitterend is de kaart.Mooi gemaakt.groetjes Margo.