zaterdag 31 januari 2015

Kwartaal opdracht januari + Gewonnen prijs bij Margo

Een opdracht voor januari was nog maak een project waar een (landen)vlag op is verwerkt.
Dit keer gekozen voor een kaart waar ik een zelfgemaakte vlag op heb gemaakt.
Het kaartje heb ik zelf gemaakt in de silhouette door een frame horizontaal te dupliceren. De tweede snijbestand een beetje te laten zakken en daarna samen te smelten.

Voor de 100 mocht ik er ook nog een paar wegstrepen.

48. Postzegel, 49. Taart, 73. 3 kleuren (rood, wit, blauw), 93. 10x10 kaart.


Gebruikte materialen; Wit, rood cardstock / Designpapier -Action- / Silhouette; model kaart / Stempels; Postzegels + wishing you -Portobello Road Papermania-, Meisje -Francobolli Timbres 545116 Prima Marketing Inc.- /Bloemen / Strassteentjes / Sateprikkertje / Distressinkt.

Vandaag is ook het pakketje binnengekomen wat ik bij Margo had gewonnen, heel blij mee, dat word weer veel scrapplezier :) Dank je wel Margo.


2 opmerkingen:

Els zei

Leuk gemaakt Alexandra en je kan weer wat weg strepen ook.
En wat heb je een gave prijs gewonnen zeg. Ik ken deze collectables niet en vind ze super.
Groetjes, Els

Muuske zei

Leuke kaart Alexandra.Mooie spullen heb je uitgezocht.groetjes Margo.