zondag 15 maart 2015

Hartjes doos plus workshop Linda

Voor valentijn had ik voor mijn lief dit doosje gemaakt met een kleinigheidje erin.
Had alleen het deksel de verkeerde kant op geplakt, het hartje zit nu op zijn kop als je hem opent. Maar lief had gelukkig toch gelijk door hoe het doosje open moest  hihi.
Toen ik de foto's bekeek had ik wel zoiets van had eigenlijk nog wel een tekst of iets dergelijks kunnen stempelen op het hart, maar ja hij had het doosje al gekregen.
Doosje is trouwens een snijbestand van de silhouette.



Gebruikte materialen; Zwart cardstock / Restje design / Whasitape / Vellum.

Onlangs is er nog een collega langs geweest die graag een canvas wilde maken en of ik haar daarbij wilde helpen. Ze had zelf al een tekst bedacht. Deze in de silhouette gezet en toen uitgesneden en toen aan de slag om het canvas te bewerken. Ze heeft gewerkt met pan pastel en modoleerpasta, verschillende stencils en stempels en nog een stansje van Noor Design en houten vogeltje van de Xenos.
Dus eigenlijk mijn eerste workshopje gegeven in mijn scrapkamer :)



2 opmerkingen:

Muuske zei

Leuk doosje had je voor manlief gemaakt.Vind de tekst super op de canvas.groetjes Margo.

Els zei

Ik heb deze gewoon gemist Alexandra en wat een beauty doosje met hart, maar je Canvas vind ik ook super leuk hoor.
Groetjes, Els