zondag 5 juli 2015

Afscheid stagiare

Onze groep heet de Bengels en een vader heeft ooit voor ons deze leuke Bengel getekend. Deze heb ik in de Silhouette getraceerd en daarna uitgesneden met vinyl, zo ook de namen en jaargetallen.
Omdat ze aan het begin van haar stage ook op de groep de Beestenboel heeft gestaan heb ik ook een uiltje op het boek bij het Bengeltje gezet, deze komt uit de silhouette store.
Fotolijstje komt van de Action vandaan,
Een paar kinderen hebben een voet en handafdruk op een stukje vellum gezet.


3 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een leuk cadeautje.
Groetjes Miranda

Els zei

Leuk om de creatie hier ook even te bewonderen en dan zie
ik zo leuk die hand/voet afdrukjes.
super gemaakt.
Fijne koele zondag gewenst, Els

... van Sara zei

Ook hier kom ik graag even zeggen dat ik dit een héél LEUK afscheidskado vindt, net omdat het zelf gemaakt is, heel persoonlijk met alle details en echt een herinnering met die voet- en handafdrukjes. Mooi!