maandag 1 februari 2016

Prik/memobord Dex en Sef

Pas is er een collega verhuis en natuurlijk wilde we hun nieuwe huisje zien. Als cadeautje wilde ze graag iets gemaakt door mij. Dat is altijd een compliment :) En aan zo'n wens voldoe ik graag.
Nu vroeg ze of ik ook prikborden kon maken. Nog nooit gedaan, maar eens moet de eerste keer zijn. En waarschijnlijk zal dit ook de laatste keer zijn, want ik en stof, wij zijn gewoon geen goede combinatie.
Het was alleen moeilijk inschatten waar ik de namen, gezichtjes en sterretjes van flex ging opstrijken, want dit moest gedaan worden (i.v.m een harde ondergrond) voordat ik de stof op het canvas kon bevestigen. Vandaar dat dit niet zo netjes gecentreerd zit.
Hoop maar dat ze er lang plezier van hebben.

Gebruikte materialen; Canvas - Action / Wasemkapfilters -Action- /  Houten knijpers -Action- / Lint o.a Wibra / Flex  / Knoopjes -Xenos- / Silhouette; Font Ravi -Store-, Gezichtje, stempel ster -Facebook-.

2 opmerkingen:

Els zei

Dit zijn weer mooie memoborden en zoiets heb ik ook al eens gemaakt.
Er hangen nog steeds belangrijke kaartjes aan.
De oneffenheden vallen nauwelijks op. Het gaat uiteindelijk om het gebaar toch en als ze aan die leuke knijpertjes belangrijke papiertjes hangen zie je het helemaal niet meer.
Groetjes, Els

Muuske zei

Vind ze leuk gemaakt.Zullen ze wel blij mee zijn geweest.groetjes Margo.