dinsdag 7 juni 2016

Moederdag kaart

Voor Moederdag deze kaart gemaakt. Ze had deze achtergronden op de beurs gezien en die vond ze wel heel mooi. Dan gaan we dat natuurlijk voor haar proberen te maken. Op de beurs werd het met een gelliplate en distressinkt gedaan. Maar omdat ik geen gellieplate heb, ben ik aan de slag geweest met pan pastels, versamark en een stukje kant. Krijg je hetzelfde effect mee, hihi
De bloem bestaat uit drie stempels en dat gaat best goed met de Misti. Blij dat ik deze nog gekocht had op de beurs.


Gebruikte materialen; Wit, rose cardstock / Pan pastels; Magenta 430.8, 430.5,430.3, Chromium oxide green 660.3 / Memento inkt; Angel pink, Lilac posies, Lulu lavender, London fog / Perlen pen; 501 Flieder / Witte pen -Signo- / Kant / Shabbby white embossing enamel -Stampendous / Embossingfolder; Swirls -Xcut- / Stempels; Tekst Have a blossom day-Noor Design-, Bloem -?-, Bloem + tekst The kindness -Lotus blossom Stampin up-, Briefkaart -Portobella road Papermania- / Stans; Ovaal met stiksteekjes -Crealies-.

1 opmerking:

Els zei

Een prachtige kaart heb je voor mama gemaakt en zoals ik zie heb je eerst de stempel gezet en toen door de embosfolder heb gedaan.
En wow Alexandra wat gaaf dat jij een misty hebt en deze staat ook op mijn verlanglijstje.
Fijne dag en groetjes, Els