zondag 29 januari 2017

Persoonlijke Challenge Oma 90 jaar

Op het forum bij Creatijd doe ik mee met de persoonlijke challenge, mijn opdrachten waren;
Mag geen gebruik maken van de Silhouette of een stansapparaat.
Gebruik de volgende sketch en kleurenpallet.


Geen gebruik maken van de Silhouette en geen stansapparaat waren flinke uitdagingen voor mij. Gelukkig was het een sketch waar onderdelen opzaten die ik wel zelf kon tekenen en uitknippen. Gelukkig mocht ik wel gebruik maken van stempels anders was het wel heel moeilijk geweest.

Was eerst op zoek gegaan naar papier en toen naar een foto. Wilde zoveel mogelijk de sketch aanhouden, maar had geen papier in de juiste kleur met de hokjes ondergrond, dus met een stempel zelf de ondergrond zo gemaakt, nadien wel even met een dun laagje gesso erover heen gegaan want ik vond de kleur toch iets te fel aanwezig. Had alleen het dessignpapier net andersom schuin afgesneden dus de hele schets maar gespiegeld :)
Had nog kant en klaar bloemen liggen, voor de tags had ik oude tags gebruikt om deze over te tekenen en uit te knippen. De vlaggenlijn en de blaadjes, tag en de tekst oma, 90 en kroon zijn gestempeld en uitgeknipt en de spatten en "koffiekringen"zijn gemaakt met een stencil. Een oud taartkleedje eronder en nog wat kant en klare embelishments die ik had liggen.


Toch wel geslaagd toch :)

De volgende die ik uitdaag is Sylvana en zij mag aan de slag met de volgende sketch en zij mag iets gaan maken voor een man waar de volgende tekst in voor komt .



2 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Supermooi gedaan, en heel goed naar de opdracht gekeken, complimenten hoor, erg leuke lay-out!

Els zei

Een pracht lootje is dit en dat zonder je sihouette heb je knap gemaakt hoor.