zondag 22 oktober 2017

Curvy keepsake box kerst

Dit keer mocht ik helpen om de lijst van 100 items in 100 dagen te maken. 1 van de items die ik had genoemd was de curvy keepsake box. Natuurlijk moet ik er zelf dan ook 1 maken. Het doosje is uitgesneden met de silhouette. De blauwe vellen heb ik geƫmbost met een embossingfolder. De witte kanten heb ik gestempeld. Alleen het maskeren had ik in een verkeerde volgorde gedaan Het was de bedoeling dat het rendier voor de kerstman kwam te staan i.p.v. erachter. De stempels heb ik ingekleurd met distressinkt. Nog wat sneeuw erbij, een wasknijper pimpen, label eraan en voila.

1 opmerking:

Kitty zei

Goed bedacht, nou ja, op dat maskeren na dan, hahaha. Dat vind ik ook altijd lastig hoor! Ik denk dat ik er ook maar een stuk of wat in de kerstboom hang. En dan jat ik jouw idee m.b.t. de knijper, goed? ;)