zondag 8 oktober 2017

Stansen opbergen

Op het forum werd gevraagd hoe iedereen zijn stansen opbergt.
Ik heb mijn stansen in plastic cd hoesjes zitten en dan in kartonnen cd/dvd doosjes.
De cd hoesjes besteld via internet, weet even niet meer waar. De dozen komen van de Ikea, helaas uit de collectie maar ze hebben genoeg andere en bij de Hema haal ik de magneetvellen, deze liggen bij de fotoafdeling, zijn eigenlijk om fotomagneetjes van te maken. Maar ik snijd ze op maat voor in het cd hoesje.
Wat tabbladen gemaakt en zo zitten de stansjes netjes opgeborgen. Vrees dat ik nu alleen aan doos nr 3 toe ben :)

Voor de grote stansen een dvd doos.


En voor de kleine stansen een cd doos.



1 opmerking:

Lenet zei

Jaa zo berg ik ze ook op ideaal.. alleen heb ik ze dan niet ook nog in een hoesje zitten. Ik vrees dat ik daar te luivoor ben :-D