woensdag 28 maart 2018

Verjaardag Merel

Voor haar verjaardagskaart heb ik me laten inspireren door de lijst van 100 van het forum.
De olifant en de andere stempels zijn ingekleurd met de spectrum noir illustrators.
Een ronde stans van Marianne design gebruikt om de kaart zelf te maken.
Had alleen heel veel moeite met het kleuren van de ballon, de drie kleuren blauw die ik gebruikte paste niet goed bij elkaar. Maar heb helaas nog niet meer kleuren blauw. Kreeg wel laatst de tip om dan een tussenkleur te maken door de lichtste kleur marker op de donkere kleur market te zetten. Dan kun je wel een mooier verloop krijgen.

 De kleuren die ik gebruikt heb; Olifant; IG4, IG2, IG1, oren; CR5, CR3. Ballon; TB1, TB4, TB6.

Op de lijst voor de 100 stond ook als item gebruik neon kleuren. Nu heb ik daar totaal niets mee, maar als Merel bij mij komt knutselen pakt ze het liefst de neon kleur pennen. Dacht dan schrijf ik daar maar de kaart mee. Ondanks dat ik het spuuglelijk vind zal zij het geweldig vinden, hihi.


Geen opmerkingen: